Zwroty i reklamacje

 

Wszystkie towary znajdujące się w ofercie sklepu Tylkoklocki.pl są fabrycznie nowe oraz objęte gwarancją producenta.

 

 Reklamacje:

Masz prawo żądać doprowadzenia reklamowanego produktu (-ów) do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę. Jeżeli Tylkoklocki.pl nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, masz prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo możesz odstąpić od umowy. Podstawę do reklamacji stanowi dowód zakupu towaru w naszym sklepie oraz protokół reklamacyjny sporządzony przez kuriera (w przypadku uszkodzenia przesyłki w transporcie). Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych.  

 

Wszelkie braki w produktach czy w zamówieniu prosimy zgłaszać w ciągu 3 dni od daty otrzymania przesyłki.

 

Zwrot towaru:

Towar zakupiony w naszym sklepie możesz zwrócić / wymienić ciągu 14 dni od odebrania przesyłki - zgodnie z art. 7 ustawy o ochronie praw konsumentów (Dz.U. Nr 22 poz. 271 z 31.03.2000r.) Masz także prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn w terminie 10 dni od daty otrzymania towaru.Towar należy odesłać w oryginalnym opakowaniu, bez śladów użytkowania. Do zwracanego towaru należy dołączyć dowód zakupu i wypełniony formularz  - POBIERZ FORMULARZ.

 

Przy odbiorze przesyłki - w przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania lub taśmy zabezpieczającej - prosimy w obecności przewoźnika spisać protokół reklamacyjny oraz niezwłocznie skontaktować się z pracownikiem sklepu Tylkoklocki.pl.

 

Kontakt w sprawie reklamacji i zwrotów: e-mail: biuro@tylkoklocki.pl,   tel. 883996353

 

Produkty do reklamacji i zwroty należy odesłać POCZTĄ POLSKĄ  paczką ekonomiczną

bezpośrednio na adres:


AMENIKO Marek Olszański

ul. Wiosenna 1 F

05-200 Wołomin

Uwaga! Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Google+