Realizacja zamówienia

 

W sklepie Tylkoklocki.pl dbamy o naszych klientów,

dlatego też staramy się, aby wszystkie zamówienia były realizowane

w jak najszybszym czasie i z jak największą starannością. 

 

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA  to czas, w którym przygotowywujemy paczkę do wysyłki. Do tego czasu nalezy doliczyć 1-2 dni robocze na transport przez przewoźnika.

Czas realizacji zamówinia widoczny jest na kartach produktów nad znacznikiem KUP TERAZ.

przykład:  Karta produktu "Klocki materiałowe z wypełnieniami - sorterami"  i zaznaczony czas realizacji dla tego produktu.

 

Realizacjia zamówienia: 24 godziny - oznacza, że produkt jest aktualnie dostępny na naszym magazynie "od ręki". Towar pakujemy i wysyłamy w ciągu max. 24 godzin od wpłaty lub wybrania opcji za pobraniem.  

Wybierając produkt z 24 godzinnym czasem realizacji masz pewność, że zamówienie złożone do godziny 13.00, opłacene lub w opcji za pobraniem realizujemy tego samego dnia roboczego!

Realizacja zamówienia: 2-4 dni, 3-5 dni itd. - oznacza, iż produkt jest chwilowo niedostepny w naszym magazynie "od ręki", dlatego też potrzebujemy trochę czasu aby przygotować towar do wysyłki.

Realizacja zamówienia: dostępne na zamówienie - oznacza, że produkt jest niedostepny na naszym magazynie, jednakże możemy go zamówić specjalnie dla Ciebie. Wystarczy skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo przekazując dane kontaktowe i informacje o interesującym produkcie. Skontaktujemy się z Tobą i przekażemy wszelkie informacje na temat mozliwości i czasu realizacji zamówienia. Czytaj więcej...

 

STATUSY ZAMÓWIENIA


 Składając zamówienie w naszym sklepie, będziemy na bieżąco informowac Cię o przebiegu realizacji zamówienia.

Status zamówienia jest informacją na jakim obecnie etapie znajduje się Twoje zamówienie. Statusy wysyłane są na adres mailowy podany w trakcie składania zamówienia. Zarejestrowani klienci, po zalogowaniu się do sklepu mogą także śledzić aktualny status zamówienia klikając w zakładkę "MOJE KONTO" następnie "MOJE ZAMÓWIENIA".

 

Przyjęto zamówienie - to wiadomośćć z podsumowaniem zamówienia, która zawiera link do potwierdzenia zamówienia. Kliknięcie go jest dla nas informacją, że zamówienie oraz zawarte w nim informacje są zaakceptowane i mamy je realizować. Potwierdzić zamówienie można również telefonicznie lub mailowo. Jeśli w żaden sposób nie potwierdzisz swojego zamówienia a wybierzesz opcję za pobraniem zamówienie może zostać wstrzymane do momentu potwierdzenia go telefonicznie przez naszego pracownika.

W trakcie realizacji - zamówienie jest kompletowane i przygotowywane do transportu. Przygotowana przesyłka oczekuje na wpłatę lub zostaje przekazana przewoźnikowi.

Produkt wysłany - zamówienie zostało przekazane przewoźnikowi. W tej wiadomości - wybierając wysyłkę firmą kurierską - otrzymasz także numer listu przewozowego i link do strony firmy kurierskiej, gdzie można monitorować przesyłkę.

Gotowe do odbioru - zamówienie jest gotowe do odbioru osobistego.

Zamówienie anulowane - zamówienie nie będzie realizowane - błędne dane, brak kontaktu, brak potwierdzenia zamówienia, brak wpłaty (przy wyborze płatnośći wpłata na konto).

 

 

  

ZAPYTAJ O PRODUKT!

Możemy go zamówić specjalnie dla Ciebie!

 

W sklepie Tylkoklocki.pl oferujemy naszym Klientom opcję zamówienia towaru, którego aktualnie nie posiadamy na naszym magazynie a jest widoczny na naszej stronie.

 

Na czym to polega? Jak zamówić towar aktualnie niedostępny?

W kilku prostych krokach przedstawiamy jak to zrobić:

 

Krok 1.

Prześlij do nas swoje dane kontaktowe - adres mailowy wraz z numerem telefonu - oraz dokładną nazwę produktu, który Cię interesuje.

Dane możesz przesłać bezpośrednio na nasz adres mailowy: biuro@tylkoklocki.pl lub za pomocą formularza dostepnego na stronie KONTAKT.

Krok 2.

Po otrzymaniu takiej  informacji szybko sprawdzimy czy dany produkt jest dostępny u dostawcy, jaki jest czas oczekiwania na dostawę, itp. 

  

Krok 3.

Skontaktujemy się z Tobą i przekażemy wszelkie informacje odnośnie możliwości realizacji zamówienia. Takie informacje otrzymasz także na swoją skrzynkę mailową w formie krótkiej notatki dotyczącej szczegółów zamówienia wraz terminem jego realizacji

 

Krok 4.

Akceptacja lub odmowa realizacji zamówienia - decyzja należy do Ciebie! Jeśli się zdecydujesz wystarczy, że odeślesz wcześniej przesłaną przez nas notatkę z  informację  z dopiskiem - "TAK, decyduję się na zakup."

 

Uwaga! Ponieważ stany magazynowe dostawców ulegają ciągłym zmianom, w przypadku nieotrzymania potwierdzenia oferty w ciągu 24 godzin, zastrzegamy sobie prawo do ponownej weryfikacji zamówienia lub odmowy realizacji w przypadku braku towaru na magazynie.

 

Google+